Сайт учителя  зарубіжної  літератури   та  художньої культури

 Добровольської Ольги Вікторівни





Електронна адреса:  olga.dobrovolska.65@mail.ru

Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Освітні сайти району

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [2]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фахові  журнали та сайти







            











Всеукраїнський



Головна » Статті » Мої статті

Інтернет-семінар №2 творчої лабораторії Добровольської О.В.

 

Інтернет-семінар творчої лабораторії Добровольської О.В.

для учителів зарубіжної літератури Новомиргородського району 


 

         


Рада новій зустрічі з Вами, мої шановні колеги – учителі зарубіжної літератури. Запрошую Вас до співпраці  на сторінках інтернет-семінару!

Поділитися враженнями та відгуками, як завжди,  Ви можете в "коментарях", які знаходяться  внизу даної сторінки.

Тема. Застосування  ІКТ  в аналітико-інтерпретаційній діяльності вчителів та учнів на уроках зарубіжної літератури

Мета: презентувати  форми застосування  ІКТ в ході  аналізу творів  на уроках  зарубіжної  літератури; надати методичну допомогу у використанні різноманітного ілюстративного матеріалу в ході аналітично-інтерпретаційної діяльності при вивченні нововведених текстів (7,8 класи), сприяти поглибленню знань про різні види мистецтва та зв"язки їх з літературою

Дата проведення :    15.04 - 20.04.2016 року

Місце проведення:  сайт учителя зарубіжної літератури Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів                                                                                             Добровольської Ольги Вікторівни


                                                  План роботи
І. Теоретична частина

 1.Використання ІКТ на уроках суспільно-гуманітарного циклу

2. Методичний коментар до роботи з ілюстративним матеріалом

ІІ. Практичний блок.

1. Матеріали до уроку  за творчістю Р.Акутагави "Павутинка"(7 клас)

Мультимедійний супровід

2. Роль ІКТ та ілюстративних матеріалів в ході інтерпретації художнього тексту на прикладі притчі Річарда Баха "Чайка на ім"я   Джонатан Лівінгстон"

Фоторепортаж із засідання творчоі групи учителів зарубіжної літератури Новомиргородського району  у Панчівській ЗШ І-ІІІступенів 17.02.2016 року

ІІІ. Корисні сайти та посилання на  інтернет-мережі.

Онлайн-журнали:

"Зарубіжна література в школах України" 

Сторінка журналу "Зарубіжна література в школах України" у мережі  Facebook 

"Всесвітня література та культура" 

Тут Ви знайдете багато корисної інформації з викладання зарубіжної літератури , зможете брати участь у конкурсах та залучати  до участі в них   своїх учнів

ІV. Релакс. Знайомство з прекрасним.                                                                                       Неймовірної краси роботи сучасного американського художника Брайана Девіса 

                                                   

Запрошую на прогулянку старим Єлисаветградом!  Пропоную помилуватися           архітектурними перлинами талановитого  єлисаветградського архітектора          Якова Паученка.

                                                

                                                    

       (ВИКОРИСТАНІ МАТЕРІАЛИ КІРОВОГРАДСЬКИХ НАУКОВЦІВ, БІБЛІОТЕКАРІВ , УЧИТЕЛІВ) 

V. Зворотній зв'язок

Учителям зарубіжної літератури в коментарях необхідно дати відповіді на запитання:

  • Чи знайшли Ви на даному сайті корисні для себе матеріали?
  • Як використовуєте Ви в своїй практиці ІК технології?
  • Поділіться досвідом використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури
  • Чи уявляєте Ви сучасний урок без застосування ІКТ?
  • Чи використовуєте в ході аналізу тексту ілюстративні матеріали? Якщо так, то яким видам мистецтва надаєте перевагу?
  • Ваші зауваження та пропозиції.

Дякую за співпрацю!


 

Категорія: Мої статті | Додав: flora50 (10.04.2016)
Переглядів: 256 | Коментарі: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 13
13 Интернет-магазин MOYO  
Очень важно выбрать себе ювелирное украшение не только по его внешнему виду, Безусловно, оно должно вам нравиться, но важно, чтобы, например, колечко еще и подчеркивало ваши достоинства и скрашивало недостатки, если таковые имеются. Интернет-магазин MOYO предлагает вам широкий ассортимент всевозможных колец из золота разного оттенка и серебра, а также со вставками из драгоценных и натуральных камней. Обладательницам недлинных пальцев лучше подобрать тонкое кольцо или украшенное продолговатым камнем или ассиметричным рисунком. Отвлечет внимание от слишком «сухих» рук с широкими суставами крупное кольцо с массивным камнем и широким ободком, то же касается и дам в возрасте. Юные особы могут украсить себя ажурными, замысловатыми моделями с россыпью камнем. У нас представлен широкий размерный ряд, действует доставка во все регионы Украины и возможна оплата несколькими способами.
https://www.moyo.ua/chasi_i_ukrasheniya/yuvelirnyi-izdelia/kolca/

12 Jlena  
Бондаренко О.І., Туріянська ЗШ І-ІІІ ст.
Спасибі Ользі Вікторівні за представлений матеріал доуроку зарубіжної літератури, адже сьогодні ми маємо створювати нові підходи до
викладання свого предмета, щоб не тільки прищеплювати любов до літератури, а й
навчати учнів орієнтуватися в умовах сучасного бурхливого життя. Матеріали
інтернет-семінару використовуватиму на власних уроках.
У своїй роботі я також застосовую  ІКТ, що дає змогу працювати за схемою
учень-технологія-учитель.
Бажаю Вам, Ольго Вікторівно, здоров’я, творчості і
здібних учнів.

11 Піддубна Н.І.  
Добрий день, шановні колеги. Мене завжди інтригують проведені уроки Добровольською О.В., яка постійно знаходиться у творчому пошуку. Звісно, сучасний урок зарубіжної літератури неможливо уявити без використання Інтернет-ресурсів, особливо, якщо це такий цінний матеріал, який пропонує Ольга Вікторівна. За допомогою інноваційних технологій учитель розвиває інтерес до предмета, вводить учнів у світ прекрасного, вчить міркувати, співставляти, висловлювати особисту думку, спонукає до детального аналізу літературного твору. Елементи мультимедійних презентацій, екранізації,вдало підібраний ілюстративний матеріал дають можливість учням поринути у віртуальний світ героя, пройнятися його душевним болем і почуттями. Для аналізу твору Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» вчитель детально продумала етапи роботи, підібрала цікаві форми та методи роботи для розкриття проблемних запитань. Методом дослідження вчить учнів відчути порив головного героя;розвиває вміння поставити себе на місце чайки та інтерпретувати текст. На своїх уроках Ольга Вікторівна дійсно виховує сучасного вдумливого читача. Також Ольга Вікторівна зробила доречне посилання на використання у своїй педагогічній діяльності фахових журналів, де можна взяти багато корисного матеріалу для підготовки до уроків. Рекомендую вчителям зарубіжної літератури розміщувати свої кращі напрацювання у засобах масової інформації.
Ольго Вікторівно, дякую Вам за змістовно насичений і прекрасний матеріал творчої лабораторії. Бажаю Вам, щоб вогник творчого потенціалу не згасав і Ви своїм умінням і прагненням знову й знову зачаровували своїх вихованців на уроках і ділилися досвідом своєї роботи з колегами школи, району, області.
Рекомендую подати дану методичну розробку на обласний конкурс "Ідемо на урок: 8 клас".

10 Лягул О.М., вчитель зарубіжної літератури Мартоніської ЗШ  
Доброго дня, шановні колеги! Щиро дякую Ользі Вікторівні за творчий підхід при підготовці до інтернет-семінару. Дуже багатий та змістовний матеріал Ви, Ольго Вікторівно, підготували. Велике Вам за це спасибі!
Використання ІКТ на уроках відкриває нові способи, надає широкі можливості для подальшої диференціації навчання, всебічної реалізації творчих, пошукових, особистісно-орієнтованих, комунікативних форм навчання, підвищення його ефективності, мобільності й відповідності до завдань Державного стандарту. Використання комп'ютерних технологій та Інтернету є одним із інноваційних засобів вивчення зарубіжної літератури, який дозволяє стимулювати інтерес учнів до художніх творів і вивільнити чимало часу для творчої співпраці вчителя та учня. Звичайно, варто пам'ятати, що постійними компонентами у процесі літературної освіти школярів залишається літературний текст як естетичне явище та діалог, організований учителем: художній текст – читач, читач – автор, художній текст – автор – читач. Саме доказ цієї схеми ми бачили на уроці у Ольги Вікторівни по притчі Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон», твору, який буде вивчатися у 8 класі. Дуже вдале поєднання і фільму, і виразного читання поезії Ліни Костенко у виконанні Ступки, і музики. Це був урок, автором якого є Майстер!
Сама я дуже часто використовую ІКТ на уроках. Це дає можливість працювати за схемою учень - технологія - учитель. І вона приносить результати: діти зацікавлюються. На матеріалах, підготовлених Ольгою Вікторівною, ми бачимо і творчість вчителя, і творчість учнів. Бажаю Вам, Ольго Вікторівно, подальших творчих злетів та наснаги.

9 Єдинак Лідія Вікторівна  
Доброго дня,Ольго Вікторівно!
Я із задоволенням ознайомилася з матеріалом інтернет - семінару. Всім відомо, що однією із специфік викладання зарубіжної літератури є не тільки впровадження нових форм та методів роботи, а й використання новітніх технічних засобів. Синонімом до ІКТ-компетентності може виступати термін «медіакомпетентність учителя». Це сукупність його методів, знань, умінь. Ви є саме тим «медіакомпетентним учителем», який на своїх уроках вміло використовує новітні технічні засоби. Це робить їх цікавими , сучасними. Матеріали Ваших уроків виходять за рамки шкільних підручників, доповнюють і поглиблюють їх зміст. Уроки заслуговують на високу оцінку. Я також використовую ІКТ-технології: відеопрезентації, фрагменти кінофільмів,фотографії, малюнки…Це допомагає зробити урок цікавим , сучасним. Та потрібно пам’ятати, що спілкування вчитель- учень і учень- вчитель завжди повинно бути на першому місці. Здоровя і творчих Вам злетів.

8 svitlanailyashova  
Доброго дня всім учасникам інтернет - семінару! Дуже рада знову зустрітися з Вами, Ольго Вікторівно, адже такі творчі хвилини спілкування залишають кожного із нас, словесників, небайдужими до нашої спільної справи -- виховання творчої особистості, здатної стати справжнім поціновувачем прекрасного. Матеріали, розміщені на Вашому сайті, завжди цікаві, корисні, прослідковується система роботи та титанічна праця Вчителя. Тут завжди можна знайти "родзинку" вчителя - митця: від методичних  напрацювань до релаксу (достатньо згадати прекрасні розробки уроків за новою програмою ( зокрема, відвіданий мною урок за творчістю Річарда Баха) та хвилини прекрасного з творчістю митців Брайана Девіса та Я. Паученка). 
Цілком згодна з думкою своїх колег відносно використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури. Сьогоднішні реалії свідчать про те, що учні, які живуть у сучасному медійному світі, мають великі можливості для розвитку та саморозвитку особистості. Тому використання ІКТ повинне стати помічником учителя у створенні мотивації у читанні, а не засобом формування " кліпової " свідомості, коли учні не можуть чітко встановити зв'язок між отриманою з різних джерел інформацією чи перевагою комунікації у віртуальному світі замість " живого " спілкування з книгою.
На своїх уроках також намагаюсь використовувати сучасні медіатексти , як: ілюстративний матеріал, графічні роботи, фотографії, матеріали Інтернет - сайтів, відеоролики, мультимедійні презентації, анімаційні фільми та фрагменти кінофільмів. Звісно, ці види роботи не можуть бути застосовані на кожному етапі, адже варто пам'ятати, що головне на уроці -- це діалогічне спілкування. 
Семінар, безперечно, збагатив нас у методичному плані. А Вам, Ольго Вікторівно, бажаю бути такою ж неповторною й чарівною, якою Ви є.Тож хай Вам щастить у всьому!

4 Есауленко М. Р. Листопадівська ЗШ І-ІІ ст  
Доброго вечора. Дякую за корисний та цікавий матеріал. Використання ІКТ на уроках, зокрема зарубіжної літератури, має велике значення, оскільки поява нових інформаційних технологій відкриває нові можливості пізнання світу, самореалізації, покращує якість навчання. Ольго Вікторівно, Ви продемонстрували величезний досвід. Міжпредметні зв'язки, які простежуються у Ваших уроках, зацікавлюють і розвивають творчу уяву та мислення учнів.
Бажаю Вам творчого натхнення та успіхів.

0
5 Flora  
Дякую за високу оцінку моєї роботи. Щиро рада, що ми  маємо спільні погляди на використання ІКТ та різних видів мистецтва як ілюстративного матеріалу до інтерпретації тексту на уроках зарубіжної літератури. Бажаю і Вам також натхнення та успіхів !

3 Білокрис Валентина Володимирівна  
Знаю Ольгу Вікторівну як творчого, талановитого вчителя, і прекрасну людину.
На вашому сайті я знайшла багато корисного матеріалу, який буду використовувати на своїх уроках зарубіжної літератури.
Хочу подякувати і побажати міцного здоров'я, мирного неба, натхнення в роботі, не зупинятися на досягнутому, бути в постійному пошуку.

0
6 Flora  
Дякую, Валентино Володимирівно , що приєдналися до обговорення важливої для викладання зарубіжної літератури теми. Буду рада, якщо мої ідеї Вам стануть у нагоді. Творчого вам   горіння та наснаги.

2 Носань Т.В.  
Носань Т.В., учитель зарубіжної літератури Йосипівського НВК
Щирі вітання всім колегам. Велика подяка Ользі Вікторівні за представлений матеріал, адже реформування освіти вимагає по-новому підходити на навчання "Розум дитини - не посудина, яку слід заповнити, а смолоскип, який слід запалити" (Плутарх). Ольга Вікторівна, використовуючи особистісно орієнтований підхід із застосуванням інтерактивних технологій у викладанні зарубіжної літератури, "запалює смолоскип дитячих душ, підтримує цей вогонь, пробуджуючи своїх вихованців до творчого самовираження, підводить їх до особистого "я". В цьому я впевнилась, побувавши на її уроках, зокрема на уроці по аналізу нововведеного до програми 8 класу твору Р. Баха "Чайка на ім’я Джонатан Лівінгстон". Матеріали, представлені на сайті, це великий "скарб" для словесників, який допоможе при підготовці до уроків. На своїх уроках також практикую використання ІКТ, адже це відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, забезпечує нові можливості для творчості, дозволяє реалізувати нові форми і методи навчання. На уроці з метою максимальної візуалізації навчального процесу краще використовувати один комп'ютер. Це вирішує багато проблем: зокрема, координацію пізнавальної діяльності учнів. Використання на уроках ІКТ має свої "плюси" і "мінуси". Враховуючи те, що урок з використанням ІК технологій відрізняється від традиційного уроку, постає запитання: як часто можна використовувати комп'ютер на уроках? Відповісти однозначно дуже складно. Сучасний урок, на мою думку, просто не можливий без використання ІКТ. Мультимедійні презентації, які використовую на уроках, у легкодоступній формі дають уявлення з тієї чи іншої теми загалом, акцентуючи при цьому увагу на основних, змістових елементах із якими у кожній темі можна ознайомитись за допомогою ілюстративного матеріалу, анімацій, відео фрагментів і гіпертексту. Творчих успіхів, здоров'я, вдячних і розумних учнів, Вам Ольга Вікторівно!

0
7 Flora  
Щиро вдячна Вам, Тамаро Василівно, за детальні відповіді на запитання семінару. Для мене велика честь почути таку високу оцінку від Вас. Ви маєте великий досвід і прекрасні досягнення. Я також згодна з Вами , що   ІКТ мають свої "мінуси" та "плюси". Звичайно, потрібне лише доцільне використання  цих технологій на уроці, щоб ні в якому разі на їх фоні не склалося у дітей враження, що ІКТ здатні замінити книгу. Я за спілкування  з авторським текстом в паперовому варіанті з розумним поєднанням його інтерпретації з новітніми технологіями.

1 flora50  
holiday

Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:

Інтернет-семінар 
Дата відкриття:
25.11.2015 о 9.00


Тема:


Форма входу



Кошик

Пошук

Корисні кнопки







http://img.parta.com.ua/images/parta_logo_shar_.gif








Copyright MyCorp © 2019 Зробити безкоштовний сайт з uCoz