Сайт учителя  зарубіжної  літератури   та  художньої культури

 Добровольської Ольги Вікторівни





Електронна адреса:  olga.dobrovolska.65@mail.ru

Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [22]
Творча лабораторія [27]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фахові  журнали та сайти







            











Всеукраїнський



Головна » Файли » Мої файли

Методичний коментар до роботи з ілюстративними матеріалами
10.04.2016, 13:08

Методичний коментар

до роботи з ілюстративними матеріалами

 Ілюстрації, презентації, відеофрагменти, музичні твори можуть бути використані на будь-якому етапі уроку (за вибором учителя) з метою:

  • зацікавлення учнів книгою певного автора;
  •  контролю вивченого  та перевірки знань тексту;
  • порівняння фрагменту  тексту з  художнім твором ;
  • дослідження ролі художньої деталі в тексті  та в  ілюстраціях(екранізаціях);
  • порівняння ілюстрацій різних художників(або різних версій екранізацій ) до одного тексту письменника;
  • акцентування уваги на актуальності теми в різних видах мистецтва;
  • утвердження цінності художнього твору, який має велику кількість екранізацій, ілюструвань відомими художниками та представниками фан-арту.

 

Пам'ятка №1 «Робота з репродукцією картини художника»

  -Які почуття викликає твір ?

 - Яке загальне враження склалося у вас при перегляді картини?

-Що у ній привертає вашу увагу?

-Якими засобами досягає цього художник?

-Які спільні мотиви об’єднують дані мистецькі твори(картини і тексти)?

- Чи можна було б даний твір вважати  асоціативною ілюстрацією до  тексту вцілому  або до фрагментів ?

Пам'ятка №2 «Робота з ілюстрацією(-ями) до твору»

    -розгляд ілюстрації до твору та роздуми над тим, чи так уявляли учні ці епізоди та героїв;

- дослідження за текстом, чи дійсно дані художні твори є ілюстраціями до конкретного епізоду;

   - коментар учителя до використаних ілюстрацій;

   -співставлення ілюстрацій різних авторів до твору;

   -створення проблемної ситуації на основі ілюстрацій до твору.

Пам'ятка №3 «Створення власної ілюстрації до твору»

 •Прочитайте уважно твір і виберіть характерні епізоди, що розкривають зміст твору.

•Зробіть декілька ескізів. Головних дійових осіб виділяйте розміром, розташуванням, світлотінню.

•дослідіть за текстом пози героїв, одяг, оточення, інтер’єр, загальний колорит.

•Виконайте ескіз ілюстрації фарбами. Для цього уточніть колорит та, яким кольором виділити головне.

•За ескізом виконайте композицію задуманого розміру.

Пам'ятка №4 «Робота з екранізацією(-ями) до твору»

- Яке враження склалося у вас при перегляді кінофільму (-ів)?

-Чому, на вашу думку, екранізації відрізняються одна від одної та  від авторського оригіналу тексту?

    -Чим зумовлена розбіжність сюжету твору і фільму?

 - Що це – екранізація чи фільм за мотивами твору?

  - Це відео-ілюстрація  художнього твору чи самодостатній вид мистецтва?

- Що варто зробити перше - дивитись екранізацію чи прочитати текст?

- В  чому цінність екранізацій, а в чому – авторського тексту  ?

-Чи є, на вашу думку, екранізація самостійним твором мистецтва, незалежно від авторського тексту?

-Що вам особисто сподобалось більше?

-Назвіть слабкі і сильні сторони   переглянутого фільму-екранізації

Категорія: Мої файли | Додав: Flora
Переглядів: 338 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:

Інтернет-семінар 

Тема:


Форма входу



Кошик

Пошук

Корисні кнопки






Copyright MyCorp © 2020 Зробити безкоштовний сайт з uCoz