Слідкуйте за оновленням завдань щотижня !!!
8 клас. Завдання із зарубіжної літератури для учнів
Теми.Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». (ТЛ) Притча. Художні образи. Філософський зміст твору.
Завдання : (виконувати в робочому зошиті)
1. Прочитати про творчість Антуана де Сент-Екзюпері( можна тут http://miy.in.ua/antuan-de-sent-ekzyuperi-tsikavi-fakty-z-zhyttya-pysmennyka.html ) та казку- притчу«Маленький принц».(аудіокнига скорочений зміст (https://www.youtube.com/watch?v=wIR2VxJ_kFM)
2.Скласти маршрутний лист(можна намалювати всі планети на аркуші і там же писати про все) подорожі маленького принца, записати всі висновки, які він робив після відвідування кожної планети.
3. Скласти збірочку афоризмів(крилатих висловів) з казки«Маленький принц».(приклади афоризмів тут https://mykniga.com.ua/poradi/krashhi-citati-z-malenkogo-princa-antuana-de-sent-ekzyuperi.html
4.Виконайте вправу http://dobrovolska.ucoz.ua/load/tvorcha_laboratorija/mudri_i_povchalni_citati_z_malenkogo_princa_a_de_sent_ekzjuperi/2-1-0-52
Матеріали для розуміння тексту:
Жанр «Маленький принц» – філософська алегорична казка-притча
Елементи казки: незвичний сюжет, персоніфікація рослин, тварин (Лис, Троянда, Змія)
Елементи притчі: багато алегорій (баобаби, вода), подаються морально-філософські роздуми письменника
Повчальні моменти: твір містить філософські роздуми про сенс життя людини.
Письменник прагне переконати людей, що головне — це їхні душі, відношення до матеріальних та моральних цінностей. Треба любити життя, людей і ти будеш щасливим.
Тема – подорож Маленького принца
Ідея – треба любити життя, людей і ти будеш щасливим.
Головні герої – маленький принц, льотчик, лис, король, честолюбець, пияк, ділок, ліхтарник, географ
Сюжет «Маленький принц» «Маленький принц» — казка про льотчика, який опинився в африканській пустелі Сахара внаслідок аварії літака. Тут чоловік зустрів маленького принца, у якого була своя планета завбільшки з будинок і якому не вистачало друга. Подорожуючи від астероїда до астероїда, маленький принц знайомиться з їх досить дивними мешканцями. Але головна зустріч у нього відбулася на Землі — він познайомився з мудрим лисом, який відкрив йому таємницю дружби й любові. Проблематика — сенсу буття, дружби, кохання, відповідальності, влади; честолюбства; пияцтва; ділової людини; почуття відповідальності; черствої душі. Гуманістичний зміст твору: твір пройнятий любов’ю до людини, прагненням достукатися до її душі, сколихнути, змусити замислитися й очиститися від усього нещирого й непотрібного, повернути втрачену дитячу щирість, чистоту, безпосередність. Центральний конфлікт казки – зіткнення двох систем цінностей, справжніх і фальшивих, духовних і химерних. Принцип побудови – мандрівки та діалоги Маленького принца, які стали діалогами душі людини і самим собою. Образ Маленького принца Маленький принц втілив у казці людські якості, які надали сенс людському життю. У нього добре серце, розумний погляд на світ. Малюк працелюбний, стійкий у своїх симпатіях. Він не мав агресивних чи жадібних прагнень. Він ще не зіпсований світом ділків та честолюбців. Маленький принц – ідеал, романтична мрія, яка ще не загинула в світі. І світ багатий саме завдяки їй. Час від часу мрія оволодівала людьми. І тоді знову з’явився на нашій планеті Маленький принц. У фіналі казки появився мотив смерті. До цієї теми Екзюпері підійшов зі своєї точки зору. “Смерть неминуча, – розмірковував Маленький принц. – Та чи можна вважати, що смерть позбавляє життя змісту?” Маленький принц так не думав. Він змусив людину примиритися з неминучістю смерті і запевнив, що інакше йому не повернутися на свою планету. Казка закінчилася сумно, проте вона лишила не тільки сум, а прагнення до світлого, красивого, щоб у “дорослих” людей, у буденній метушні, дріб’язкових клопотах не відмирали щедрість і щирість душі, не згасло чисте бачення світу, не притупилося почуття відповідальності за тих, кого ми “приручаємо”
Джерело: https://dovidka.biz.ua/malenkiy-prints-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
08.04.2020. Нові завдання
Опрацювати матеріали до тем трьох уроків : Річард Бах(нар. 1936).«Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філософська метафора людського буття.Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання. Алегоричні образи повісті. Ознаки притчі у творі. за посиланнями
http://dobrovolska.ucoz.ua/load/materiali_do_uroku_za_pritcheju_r_bakha_chajka_dzhonatan_livingston_8_klas/1-1-0-39
1.Написати твір-мініатюру: «Чи живе в моїм серці чайка?»
1. Дослідити за текстом вплив на образ Джонатана філософії буддизму .
2. Знайти у тексті християнські мотиви. (2 і 3-завдання за вибором)
Відповіді(скріни, файли, фото) до домашніх завдань необхідно надсилати до 15.04.20 за адресою моєї пошти flora50@ukr.net
13.04.2020. Нові завдання
Продовжуємо вивчення творчості Річарда Баха і його притчу «Чайка Джонатан Лівінгстон».
- Виконати тестові завдання за посиланнями:
1. https://naurok.com.ua/test/start/9531
2.https://naurok.com.ua/test/start/5379
3. https://naurok.com.ua/test/start/9367
Відповіді(скріни, файли, фото) до домашніх завдань необхідно надсилати до 15.04.20 за адресою моєї пошти flora50@ukr.net
24.04.2020. Нові завдання
1. Прочитати про Барбару Космовську та її твір "Буба"
2. Переглянути експрес-урок за книгою https://www.youtube.com/watch?v=6gBw9P-yMnw
3. Виконати тестовы завдання https://naurok.com.ua/test/testing/f51a4e25-9683-4d54-9517-a9aeefea32e3 |