Слідкуйте за оновленням завдань щотижня !!!
9 КЛАС. Завдання з української мови, зарубіжної та української літератури.
Українська мова
Повторюємо вивчене про складнопідрядні речення!!!! ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ!
https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/complex_sentence_coma.html
07/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ:
Виконайте тестові завдання на повторення. отримані бали запишіть в зошит і пришліть у групу 9 клас на viber(1-12,2-8, і т.д.). Перед тестуванням введіть ім"я і почніть тест.
1. Складне речення з різними видами зв'язку(12) https://naurok.com.ua/test/start/167295
2. Текст, ознаки тексту, абзац, мікротема, ключові слова(12) https://naurok.com.ua/test/start/166322
3.Безсполучникове складне речення(12) https://naurok.com.ua/test/start/164552
4.Складносурядне речення (20б) https://naurok.com.ua/test/start/164402
13/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ:
- Повторити за довідником або підручником, можна і за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4 розділові знаки при вставних словах
- Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/171397
- Скриншот скинути у групу "9 клас"
Українська література
Теми: Життя і творчість Пантелеймона Куліша – відомого письменника, першого українського професійного літературного критика, перекладача. “Чорна рада” П. Куліша – перший українськомовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа твору й авторська уява в ньому. Динамічний інтригуючий сюжет роману “Чорна рада”. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв
ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман
Завдання :
1.ПРОЧИТАТИ РОМАН "ЧОРНА РАДА" (АБО ПРОСЛУХАТИ короткий зміст твору за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=m86sIcP-Igk
2.Опрацювати матеріали підручника з теми та https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/kulish-pantelejmon/3357-analiz-chorna-rada-pantelejmon-kulish , https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98
3. ПЕРЕГЛЯНУТИ ЕКРАНІЗАЦІЮ, ПОРІВНЯТИ З ТЕКСТОМ https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM
4..Записати в зошит найважливіші відомості про твір та ВСІХ героїв
07/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ:
1.Переглянути відеофільми Д/ф "Марко Вовчок. Таємнича зірка" https://www.youtube.com/watch?v=FtlfT3m3zDE, Д/ф "Фатальна жінка Марко Вовчок" https://www.youtube.com/watch?v=iy_t7MQy2CU
2.Прочитати повість "Інститутка"
3. Вивчити основні відомості про твір з підручника та за посиланням https://dovidka.biz.ua/institutka-analiz/
4.Скласти харахтеристику панночки, записати в зошит
4.Виконати тестові завдання 1. https://naurok.com.ua/test/start/8924
13/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ:
- Продовжуємо вивчення творчості Марка Вовчка.Вивчити таблицю-картку аналізу повісті за посиланням https://vseosvita.ua/library/kartka-idejno-hudoznij-analiz-povisti-institutka-marka-vovcka-9-klas-223798.html?rl=185300
24/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ з української мови та літератури:
PM № 17. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
Конспектування науково-навчального тексту дозволяє коротко записати почуте, застосовувати його на практиці. Маємо можливість не тільки застосовувати почуте, а також виражати наше ставлення до нього, записувати власні думки. У конспекті окремі фрази і навіть слова мають більш вагоме значення, ніж у докладному переказі. Важливо створити умови для самостійної діяльності для найбільш ефективного оперативного осмислення й переробки значного обсягу навчальної літератури. Тому слід звернути увагу на спеціальні вміння, формування яких забезпечуватиме якісне конспектування.
Види конспектів
Текстуальний
|
Вільний
|
Змішаний
|
Тематичний
|
Структурний
|
Послідовний виклад основних думок тексту словами автора
|
Послідовний виклад основних думок тексту своїми словами
|
Поєднання текстуального та вільного
|
Усебічно висвітлене одне питання
|
Передача внутрішньої структури тексту
|
ПАМ’ЯТКА
«Необхідні вміння для якісного конспектування»
- Уміти виділяти головне.
- Структурувати текст.
- Відкидати другорядні, неістотні факти.
- Здійснювати скорочення тексту.
- Критично оцінювати текст, робити висновки, узагальнення.
- Переформулювати думки своїми словами.
- Оформляти конспект відповідно до мовних норм.
ПАМ’ЯТКА
«Як оформляти конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту»
- Паспортні дані тексту (прізвище, ініціали автора, назва тексту).
- Уживання скорочених слів, абревіатур, спеціальних позначень.
- Конспектування тексту своїми словами відповідно до мовних норм, фіксування головної інформації.
Примітка. СТОРІНКА ДІЛИТЬСЯ вертикальною лінією на ДВІ ЧАСТИНИ (більша для конспекту, менша - для власних пояснень. Матеріали конспекту — на правій частині сторінки зошита. Ліва частина сторінки — для запису власних думок, коментарів, оцінок.
Завдання на перевірку вивченого:
А. Скласти стислий тезовий КОНСПЕКТ за прослуханим текстом Історії романтичних стосунків української письменниці Марко Вовчок з чоловіками https://www.youtube.com/watch?v=VwdhI2LyzV0
Б. Виконати тестові завдання
1. на повторення творчості Т.Шевченка https://naurok.com.ua/test/start/285769
2. на повторення творчості П.Куліша https://naurok.com.ua/test/start/4602
3. на повторення орфографії https://naurok.com.ua/test/start/253774
4 . на повторення фразеології https://mamabook.com.ua/onlinetest/test-na-znannya-ukrainskih-frazeologizmiv/0/
Зарубіжна література
Теми.Оноре де Бальзак (1799–1850). Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. Бальзак і Україна.«Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи.Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).
ЗАВДАННЯ
1.Прочитати розділ підручника про творчість О.де Бальзака. зробити короткий конспект(тези) http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/9_klas/o_de_balzak_anketa_pismennika/18-1-0-765
2.Прочитати "Гобсек". Скласти характеристику Гобсека.
3. Можна також для характеристики користуватися цими матеріалами http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/9_klas/o_de_balzak_gobsek_anketa_tvoru_dopomoga_uchnju/18-1-0-766
07/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ:
1.Написати твір (2 сторінки) на тему: «Гобсек — «скнара» чи «філософ», істота «підла» чи «піднесена»?» за повістю Оноре де Бальзака «Гобсек». Скрин або фото твору скинути у групу для перевірки (термін - до кінця поточного тижня).
13/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ:
1 Переглянути відео Стара» і «нова драма», урок зарубіжної літератури для 9 класу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Xbw6qW9LWCA. Зробити тезовий конспект почутого, записати в робочий зошит
24/04/20 НОВІ ЗАВДАННЯ
1. Прочитати біографію Генріка Ібсена (https://www.youtube.com/watch?v=202zQJSzXP8) та драму "Ляльковий дім".
2. Обов"язково переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=5eyReF5O5M0
3. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/start/1179
|