Сайт учителя  зарубіжної  літератури   та  художньої культури

 Добровольської Ольги Вікторівни





Електронна адреса:  olga.dobrovolska.65@mail.ru

Вітаю Вас Гість | RSS Головна | | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фахові  журнали та сайти







            











Всеукраїнський



Головна » 2020 » Березень » 31 » 9 КЛАС. Дистанційні завдання з української мови, зарубіжної та української літератури.
12:49
9 КЛАС. Дистанційні завдання з української мови, зарубіжної та української літератури.

Слідкуйте за оновленням завдань щотижня !!!

9 КЛАС. Завдання з української мови, зарубіжної та української літератури.

Українська мова

Повторюємо вивчене про складнопідрядні речення!!!! ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ!

https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/complex_sentence_coma.html

07/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ:

Виконайте тестові завдання на повторення. отримані бали запишіть в зошит і пришліть у групу 9 клас на viber(1-12,2-8, і т.д.). Перед тестуванням введіть ім"я і почніть тест.

1.  Складне речення з різними видами зв'язку(12)  https://naurok.com.ua/test/start/167295

2. Текст, ознаки тексту, абзац, мікротема, ключові слова(12) https://naurok.com.ua/test/start/166322

3.Безсполучникове складне речення(12)   https://naurok.com.ua/test/start/164552

4.Складносурядне речення (20б) https://naurok.com.ua/test/start/164402

 

13/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ:

  1. Повторити за довідником або підручником, можна і  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4  розділові знаки при вставних словах 
  2. Виконати тестові завдання за посиланням  https://naurok.com.ua/test/start/171397
  3. Скриншот скинути у групу "9 клас"

 

Українська література

Теми: Життя і творчість Пантелеймона Куліша – відомого письменника, першого українського професійного літературного критика, перекладача.  “Чорна рада” П. Куліша – перший українськомовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа твору й авторська уява в ньому. Динамічний інтригуючий сюжет роману “Чорна рада”. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв

ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман

Завдання :

1.ПРОЧИТАТИ РОМАН "ЧОРНА РАДА" (АБО ПРОСЛУХАТИ  короткий зміст твору за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=m86sIcP-Igk

2.Опрацювати матеріали підручника з теми  та https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/kulish-pantelejmon/3357-analiz-chorna-rada-pantelejmon-kulish ,  https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98

3. ПЕРЕГЛЯНУТИ ЕКРАНІЗАЦІЮ, ПОРІВНЯТИ З ТЕКСТОМ https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM

4..Записати в зошит найважливіші відомості про твір та ВСІХ  героїв

07/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ:

1.Переглянути відеофільми  Д/ф "Марко Вовчок. Таємнича зірка"    https://www.youtube.com/watch?v=FtlfT3m3zDEД/ф "Фатальна жінка Марко Вовчок" https://www.youtube.com/watch?v=iy_t7MQy2CU

2.Прочитати повість "Інститутка"

3. Вивчити основні відомості  про твір з підручника та за посиланням https://dovidka.biz.ua/institutka-analiz/

4.Скласти харахтеристику панночки, записати в зошит

4.Виконати тестові завдання     1. https://naurok.com.ua/test/start/8924

 

13/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ:

  1. Продовжуємо вивчення творчості Марка Вовчка.Вивчити таблицю-картку аналізу повісті за посиланням https://vseosvita.ua/library/kartka-idejno-hudoznij-analiz-povisti-institutka-marka-vovcka-9-klas-223798.html?rl=185300

 


24/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ з української мови та літератури:

PM № 17. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. 

        Конспектування науково-навчального тексту дозволяє коротко записати почуте, застосовувати його на практиці. Маємо можливість не тільки застосовувати почуте, а також виражати наше ставлення до нього, записувати власні думки. У конспекті окремі фрази і навіть слова мають більш вагоме значення, ніж у докладному переказі. Важливо створити умови для самостійної діяльності для найбільш ефективного оперативного осмислення й переробки значного обсягу навчальної літератури. Тому слід звернути увагу на спеціальні вміння, формування яких забезпечуватиме якісне конспектування.

Види конспектів

Текстуальний

Вільний

Змішаний

Тематичний

Структурний

Послідовний виклад основних думок тексту словами автора

Послідовний виклад основних думок тексту своїми словами

Поєднання текстуального та вільного

Усебічно висвітлене одне питання

Передача внутрішньої структури тексту

ПАМ’ЯТКА

«Необхідні вміння для якісного конспектування»

  1. Уміти виділяти головне.
  2. Структурувати текст.
  3. Відкидати другорядні, неістотні факти.
  4. Здійснювати скорочення тексту.
  5. Критично оцінювати текст, робити висновки, узагальнення.
  6. Переформулювати думки своїми словами.
  7. Оформляти конспект відповідно до мовних норм.

ПАМ’ЯТКА

«Як оформляти конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту»

  1. Паспортні дані тексту (прізвище, ініціали автора, назва тексту).
  2. Уживання скорочених слів, абревіатур, спеціальних позначень.
  3. Конспектування тексту своїми словами відповідно до мовних норм, фіксування головної інформації.

Примітка. СТОРІНКА ДІЛИТЬСЯ   вертикальною лінією на  ДВІ ЧАСТИНИ (більша для конспекту,  менша - для власних пояснень. Матеріали конспекту — на правій частині сторінки зошита. Ліва  частина сторінки — для запису власних думок, коментарів, оцінок.

 !!!  Конспекти. Метод Корнелла. https://www.youtube.com/watch?v=4G6EyAh4IJU

Завдання на перевірку вивченого:

А. Скласти  стислий тезовий КОНСПЕКТ  за прослуханим текстом Історії романтичних стосунків української письменниці Марко Вовчок з чоловіками  https://www.youtube.com/watch?v=VwdhI2LyzV0

Б. Виконати тестові завдання 

1. на повторення творчості Т.Шевченка https://naurok.com.ua/test/start/285769

2. на повторення творчості П.Куліша   https://naurok.com.ua/test/start/4602

3. на повторення орфографії  https://naurok.com.ua/test/start/253774

4 . на повторення   фразеології https://mamabook.com.ua/onlinetest/test-na-znannya-ukrainskih-frazeologizmiv/0/


Зарубіжна література

Теми.Оноре де Бальзак (1799–1850). Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. Бальзак і Україна.«Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи.Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).

ЗАВДАННЯ 

1.Прочитати розділ підручника про творчість О.де Бальзака. зробити короткий конспект(тези) http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/9_klas/o_de_balzak_anketa_pismennika/18-1-0-765

2.Прочитати "Гобсек". Скласти характеристику Гобсека.

3.  Можна також  для характеристики користуватися цими матеріалами http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/9_klas/o_de_balzak_gobsek_anketa_tvoru_dopomoga_uchnju/18-1-0-766


07/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ:

1.Написати твір (2 сторінки) на тему: «Гобсек — «скнара» чи «філософ», істота «підла» чи «піднесена»?» за повістю Оноре де Бальзака «Гобсек». Скрин або фото твору скинути у групу для перевірки (термін  - до кінця  поточного тижня).


13/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ:

1 Переглянути відео Стара» і «нова драма», урок зарубіжної літератури для 9 класу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Xbw6qW9LWCA. Зробити тезовий конспект почутого, записати  в робочий зошит 


24/04/20   НОВІ ЗАВДАННЯ

1. Прочитати біографію Генріка Ібсена (https://www.youtube.com/watch?v=202zQJSzXP8  та драму "Ляльковий дім". 

2. Обов"язково переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=5eyReF5O5M0

3. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/start/1179


 

Сделано на Padlet
Переглядів: 605 | Додав: flora50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Інтернет-семінар 

Тема:


Форма входу



Кошик

Пошук

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Корисні кнопки






Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz